Проєктна діяльність є одним з ефективних методів формування громадянської компетентності і громадянського виховання учнівської молоді. Саме завдяки участі в освітніх історичних проєктах відбувається соціалізація молоді, формується світогляд учнів.
Дослідники минулого Пирятинського ліцею №4 ( Сенчило Василиса, Волошина Маргарита, Сулима Софія, Матвієнко Андрій, Ківірян Олег, науковий керівник- учитель історії, консультант-наставник Людмила Компанієць) об’єдналися за спільністю інтересів і ефективно використавши свій творчий та інтелектуальний потенціал, перемогли у Третьому Міжнародному молодіжному конкурсі "Радянське минуле: (пере)осмислення історії у вимірі пропаганди цінностей" з проєктом дослідження освіти Пирятинщини у 60-80-х роках ХХ століття "Освіта минулого: епоха моральних катувань чи пропаганди цінностей?"
Команда здобула ІІ призове місце!
Матеріали дослідження презентовано педагогічній спільноті на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Теорія і практика формування громадянської компетентності учнівства різних вікових груп в умовах становлення нової української школи (досвід воєнного часу)», організаторами якої є інституту педагогіки (відділ інновацій та стратегій розвитку освіти ), ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (відділ інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи), гімназія №178 м. Києва; Всеукраїнському семінарі у межах проєкту «Інструментарій для критичного вивчення історії» у м. Львів; Обласному семінарі «Формування лідера-патріота: досвід Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти»; Конференції з обміну досвідом роботи спільноти вчителів історії Полтавщини при ПАНО.
Взяла участь у реалізації проєкту Валентина Крагель координатор Пирятинського волонтерського центру, а також надано професійні консультації Нелею Малинкою, головним спеціалістом архівного відділу ЛВРА, Тетяною Головко, директором Пирятинського краєзнавчого музею.
Офіційний інформаційний сайт